Veelgestelde vragen

MijnPoort6

Wat moet ik doen bij een foutmelding voor geboortedatum of klantnummer bij het registeren?

Om u te kunnen registreren heeft u uw klantnummer en uw geboortedatum nodig. Heeft u geen klantnummer? Dan kunt u het nummer bij ons aanvragen. Daarnaast moet u de geboortedatum van de hoofdhuurder invullen. Het i...

Waarom kan ik niet registreren met mijn geboortedatum?

Om u te kunnen registreren heeft u uw klantnummer en uw geboortedatum nodig. Het klantummer heeft u per brief ontvangen. Geen klantnummer ontvangen? Dan kunt u deze alsnog bij ons opvragen. Daarnaast moet u de geboortedatum van...

Hoe kan ik mezelf aanmelden op MijnPoort6? Hoe krijg ik toegang tot MijnPoort6?

U meldt zich de eerste keer aan door het ingeven van een klantnummer, geboortedatum, e-mail en wachtwoord bij registeren. Het klantnummer krijgt u van ons bij het afsluiten van een huurcontract. Heeft u zich in het verle...

Ik heb geen brief met klantnummer ontvangen om mij aan te melden op MijnPoort6. Wat moet ik doen?

Heeft u geen klantnummer ontvangen? Dan kunt u deze alsnog bij ons aanvragen.

Is MijnPoort6 veilig?

Wanneer u inlogt op MijnPoort6 wordt er een beveiligde verbinding tot stand gebracht tussen MijnPoort6 en uw computer. Voor deze beveiligde verbinding wordt gebruik gemaakt van Secure Socket Layer (SSL). Dit is een beveiligingstechniek die ervoor zorgt dat alle gegevens tussen uw computer en Mij...

Waar vind ik mijn klantnummer voor Mijn Poort6?

Het klantnummer krijgt u van ons bij het afsluiten van een huurcontract. Heeft u geen klantnummer ontvangen? Dan kunt u het klantnummer bij ons aanvragen.

Waar kan ik MijnPoort6 voor gebruiken?

In MijnPoort6 vindt u uw persoonlijke gegevens en informatie over uw woning. U kunt een aantal gegevens zelf wijzigen, bijvoorbeeld uw telefoonnummer, de manier van betalen of het aanvragen van een medehuurder. Uw account is gekoppeld aan uw huurderscontract en bevat persoonlijke gegevens. U kun...

Ik weet mijn wachtwoord voor MijnPoort6 niet meer. Ik ben mijn wachtwoord voor Mijn Poort6 vergeten...

Deze vraagt u op door hier uw e-mailadres op te geven.

Wat is het huurdersportaal / MijnPoort6?

MijnPoort6 is een persoonlijke en beveiligde webomgeving waarop u 24 uur per dag, zeven dagen per week kunt inloggen. Via MijnPoort6 kunt u uw persoonlijke gegevens bekijken en veel zaken van achter uw computer regelen. Bijvoorbeeld het indienen van een reparatieverzoek, het wijzigen van gegeven...

Ik huur een garage/parkeerplaats/berging. Kan ik dan ook gebruikmaken van MijnPoort6?

Als u alleen een garage, parkeerplaats of berging huurt, kunt u geen gebruikmaken van MijnPoort6. Huurt u bij ons een woning en daarnaast ook een garage, parkeerplaats of berging, dan vindt u deze wel terug in MijnPoort6.  

Kunnen we meerdere accounts aanmaken voor ons adres? Bijvoorbeeld voor een medehuurder of familiele...

Elke huurder kan één account aanmaken. Het is niet mogelijk om meerder accounts voor dezelfde huurder/woning aan te maken. Een medehuurder of een familielid kan natuurlijk wel gebruik maken van hetzelfde account en namens de huurder inloggen.

Als ik het e-mailadres wijzig, wijzigt dan ook mijn gebruikersnaam bij het inloggen?

Ja, uw gebruikersnaam wijzigt dan automatisch in uw nieuwe mailadres. U kunt uw e-mailadres wijzigen bij persoonlijke gegevens in MijnPoort6.

Ik heb me al een keer geregistreerd bij Woongaard. Waarom moet ik dat nu opnieuw doen?

Het kan zijn dat u huurder bent van Poort6 en daarnaast als woningzoekende staat ingeschreven. Binnen de woonruimteverdeling werken we sinds vorig jaar samen met 15 andere corporaties binnen Woongaard. Uw registratie bij Woongaard ...

Hoe kan ik mijn mailadres wijzigen?

U kunt uw mailadres zelf wijzigen bij MijnPoort6. Log hiervoor eerst in met uw huidige mailadres en uw eigen wachtwoord. Ga dan naar naar

Ik krijg de melding dat mijn mailadres niet uniek is? Hoe kan dat?

Als u de melding krijgt dat uw mailadres niet uniek is, dan hebben wij waarschijnlijk al een (onvolledige) registratie van u ontvangen. Probeer in dat geval eerst om direct in te loggen in plaats van te registreren. Klik 

Ik wilde me registeren, maar ik ben al geregistreerd.

Als u klikt op wachtwoord vergeten, kunt u uw e-mailadres invoeren en dan ontvangt u uw logingegevens.

Ik ben al geregistreerd en bij wachtwoord wijzigen word ik niet herkend.

Wellicht heeft u zich geregistreerd met een ander e-mailadres. Als u dan nog niet herkend wordt, kunt u ons via het formulier Hulp bij inloggen een bericht sturen. Wij zoeken dan uit wat er aan de hand is.

Let op...

Hoe kan ik aangeven dat ik mijn post via e-mail wil ontvangen?

Als u voortaan uw post via e-mail wilt ontvangen, kunt u dit aangeven bij het wijzigen van uw persoonlijke gegevens in Mijn Poort6. Wij zorgen ervoor dat u voortaan uw brieven via mail ontvangt. U vindt de brieven ook terug in

Ik wil mijn post niet via e-mail ontvangen.

Als u uw post niet via e-mail wenst te ontvangen, kunt u dit eenvoudig aangeven bij het registeren voor Mijn Poort6. Ook als u niets doet, ontvangt u uw brieven via post. Bent u al geregistreerd? Dan kunt u dit eenvoudig ...

Ik krijg de melding dat mijn e-mail uniek moet zijn. Waarom?

Als u de melding krijgt dat uw e-mailadres uniek moet zijn, heeft u zich waarschijnlijk al een keer geregistreerd via Mijn Poort6. Als u uw wachtwoord nog weet, kunt u gewoon inloggen via het inlogscherm of door te klikken op Mijn Poort6...

Ik ben geen huurder meer en kan niet meer inloggen in MijnPoort6.

Neem in dat geval contact op met de afdeling Klant & Service. U kunt hen tussen 08.30 en 12.30 uur bereiken via telefoonnummer (0183) 66 99 00.