Coronavirus: hoe gaat Poort6 hiermee om?

13 maart 2020

Update 31 maart 2020

Bij Poort6 vinden we de gezondheid van u en onze medewerkers erg belangrijk. Daarom volgen we de ontwikkelingen r
ondom het coronavirus op de voet. En volgen we de adviezen van het RIVM op. We proberen zo min mogelijk fysiek contact met elkaar te hebben. Daarom nemen we een aantal maatregelen. Deze gelden in ieder geval tot en met dinsdag 28 april. Met elkaar helpen we zo de verspreiding van het coronavirus te stoppen. Helpt u mee?

1) Ons kantoor is gesloten
Ons kantoor is gesloten. Alleen voor dringende situaties maken wij een aparte afspraak. Wij vragen u om ons alleen te bellen bij spoed. Dit kan tussen 08.30 en 16.30 uur via (0183) 66 99 00. Overige vragen stelt u het beste via het contactformulier of de WocoAPP. 

2) Onze wijkkantoren zijn gesloten
Onze wijkkantoren zijn ook gesloten. Ook de reguliere spreekuren komen te vervallen. U kunt de huismeester of wijkbeheerder wel telefonisch bereiken.

3) Bij reparaties beperken wij ons tot reparaties die niet kunnen wachten
Het gaat dan om ernstige lekkage, waterschade, ontstopping, geen warm water, buitensluiting, defecte lift in ouderencomplex, een gaslek of brand. Is er geen sprake van spoed? Dan vragen wij u om even te wachten met het doorgeven van uw reparatieverzoek. In ieder geval tot en met 23 april. 

4) Onderhoudsprojecten worden anders of later uitgevoerd
Ook de planning voor onze onderhoudsprojecten verandert. We stellen de werkzaamheden binnen, zoals het vervangen van de keuken of badkamer, even uit. Hoe de nieuwe planning er uit gaat zien, weten we nog niet. Hou daarom vooral onze website in de gaten.

5) Woningen bieden we alleen nog maar individueel aan. Groepsbezichtigingen doen we dus even niet.

6) Heeft u een afspraak die niet telefonisch kan?
Natuurlijk is het soms nodig om elkaar toch persoonlijk te ontmoeten. Bijvoorbeeld bij het tekenen van een huurcontract of een spoedreparatie. Dan nemen we vooraf even telefonisch contact met u op. We willen graag weten of u verkouden bent, hoest of koorts heeft.

- Is het antwoord ja? Dan gaat de afspraak niet door. We komen dan graag langs als u weer beter bent.

- Is het antwoord nee? Dan gaat de afspraak gewoon door. We schudden dan alleen geen handen en houden afstand.

- Blijkt er toch iemand met verkoudheidsklachten in de woning te zijn? Dan vertrekt onze medewerker weer en maken we een afspraak voor een later moment.

Heeft u al een afspraak met ons gepland staan en voelt u zich minder fit? Laat het ons dan alstublieft weten. 

7) Onze medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis
Onze medewerkers werken zoveel mogelijk thuis als dit vanuit hun functie kan. Het kan daardoor zijn dat het wat langer duurt voordat u antwoord krijgt op een vraag. Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking!