Reparaties uitvoeren, het kan weer

11 mei 2020


Sinds het uitbreken van de coronacrisis voerden we alleen spoedreparaties uit. Andere reparatiewerkzaamheden bleven liggen. Nu we in een nieuwe fase zijn beland, lossen we vanaf woensdag 13 mei ook weer reparaties op die niet persé spoed hebben. Wel stellen we vooraf extra vragen en werken we contactloos.

Inplannen reparaties
U kunt uw reparatie melden via onze website, WocoAPP of telefonisch. Gewoon zoals u altijd gewend bent. Bij het inplannen van de reparatie stelt onze klantenservice u een aantal extra vragen. We willen namelijk graag vooraf controleren of u of een huisgenoot klachten heeft of in thuisquarantaine zit.

Ook gaan we reparatieverzoeken die bij ons op een wachtlijst staan oppakken. Helaas kunnen we deze niet allemaal tegelijk oplossen. We vragen daarom uw geduld. Uiteraard pakken we de urgente verzoeken het eerst en zo snel mogelijk op.

Extra check
Komt een van onze monteurs een reparatie bij u thuis uitvoeren? Dan checkt hij voordat hij bij u thuis naar binnen gaat eerst of in de tussentijd niemand bij u thuis ziek is geworden.

Zo werkt ‘contactloos repareren’
Is er niemand ziek? Dan kan de monteur de reparatie uitvoeren. Hiervoor is een nieuwe, contactloze manier van werken bedacht. Onze vaste onderhoudsdienst Constructif maakte hiervoor een handig overzicht: