Let op! Oplichters sturen weer nepberichten van Woningnet rond
Alle vacatures

Afdelingssecretaresse

Maak jij ons en onze huurders blij?

Ben jij op zoek naar een baan die veelzijdig is? Lijkt het jou leuk om met verschillende vastgoed gerelateerde vraagstukken te werken? En krijg jij er energie van om onze huurders en collega’s hier op een vriendelijke en professionele wijze bij te helpen? Dan zoeken #WIJ jou!

36 uur | Vastgoed | Verbinder | Taalvaardig | Behulpzaam

Als afdelingssecretaresse ben je de steun en toeverlaat van de afdeling vastgoed. Bijvoorbeeld door het agendabeheer van de manager te verzorgen, mailings te versturen en bewonersbrieven te beantwoorden. Daarnaast help je de afdeling op tal van manieren. Denk hierbij aan verslaglegging van diverse overleggen of het helpen van collega’s bij piek werkzaamheden.
Je bent taalvaardig sterk en je helpt de afdeling met de bewonerscommunicatie. Zo stel je bewonersbrieven op over planmatig onderhoud, liftkeuringen of onderhoudswerkzaamheden aan onze complexen. Jij bent een echte verbinder. Je ziet het als een uitdaging om lastige vaktermen om te zetten in mooie zinnen op eenvoudig niveau. Die goed te begrijpen zijn voor iedereen. Maar je hebt ook interesse in de ICT-kant van het werk: MS-Office heeft weinig geheimen voor je en je kunt omgaan met databestanden. Daarnaast verricht je alle voorkomende administratieve werkzaamheden. Zoals het werken aan woonbrochures of formulieren voor ’planmatig onderhoud.
  • Je hebt relevant MBO+-/HBO werk en denkniveau
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met bureaumanagement
  • Je hebt affiniteit met bouwen en vastgoed
  • Je houdt van orde en je realiseert de bewaking van actielijsten en gemaakte afspraken
  • Je bent behulpzaam en begrijpt dat niet alles voor iedereen vanzelfsprekend is
  • Je bent secuur en helpt met het controleren van stukken/memo’s op lay-out en grammatica
  • Jij bent handig met ICT-systemen
  • Je vindt het leuk om op zoek te gaan naar hoe iets gemakkelijker en sneller in te richten is en helpt hierbij graag je collega’s

#WIJ zijn Poort6. Een corporatie die midden in Gorinchem staat en vanuit verbinding keuzes maakt. In verbinding met onze huurders, partners in de stad en 70 collega’s. Samen bieden wij zo’n 15.000 inwoners een thuis in de grootste vestingstad van Nederland. #WIJ:

  • Werken met ons hart en hoofd
  • Geven thuis
  • Bouwen samen aan krachtige wijken
  • Bieden een goed en betaalbaar thuis
  • Verbinden wonen met zorg
  • Werken natuurlijk aan een duurzaam thuis

Hiervoor hebben wij een pact gesloten. Met onze huurders en partners. Want wat wij willen, kunnen en willen we niet alleen bereiken. Daarom laten we elkaar niet los voordat er een concreet perspectief of oplossing in zicht is voor de opgave, de vraag of het probleem waarvoor we bij elkaar zijn.

#WIJ zetten ons graag in voor goed wonen in Gorinchem. Elke dag opnieuw. Zoek en doe jij met ons mee?

  • Werk dat er toe doet. Je zorgt ervoor dat mensen zich thuis voelen bij Poort6.
  • Een leuke functie met veel zelfstandigheid en vertrouwen.
  • Arbeidsvoorwaarden die je de mogelijkheid geven jezelf te ontwikkelen. Je kwaliteiten in te zetten en werk en privé goed op elkaar af te stemmen.
  • Een salaris in schaal G, bij een 36-urige werkweek ligt dit tussen de € 2934,- en € 3592,- bruto per maand.

Word jij blij van deze functie?

Solliciteer nu en wie weet ontmoeten #WIJ elkaar binnenkort. Wij zijn benieuwd naar wie jij bent en wat jouw talenten zijn. Doe dit via onderstaande link. Door middel van een motivatie én je CV.

Deze vacature sluit: dinsdag 16 november 2021.

Heb je nog inhoudelijke vragen?

Neem dan contact op met:

Marcel van Dijck

Manager
Bedrijfsvoering
Tel. 0183 66 99 00

Solliciteer direct