LET OP! Van 16 juni t/m 25 juli is ons kantoor minder goed bereikbaar. HVC legt dan warmteleidingen aan naar het stadhuis.
Alle vacatures

Medewerker Bedrijfsadministratie

Maak jij ons en onze huurders blij?

Werk jij graag in een organisatie die financieel heel interessant is? Waar het niet alleen gaat om cijfers, maar juist om de mens achter deze cijfers? Dan hebben wij voor jou een interessante functie als medewerker Bedrijfsadministratie. Dus: wil jij zorgen dat onze cijfers waarop wij beslissingen nemen kloppen? Wil jij samen
met het team onze financiële administratie op rolletjes laten lopen? Zodat wij huurders een goed en betaalbaar thuis kunnen bieden. Dan zoeken #WIJ jou!

Wie zit in jouw team?

De afdeling financiën bestaat uit 2 teams: Bedrijfsadministratie en planning & control. Je werkt binnen het team Bedrijfsadministratie samen met 3 collega’s. In het team Planning & Control werken 4 collega’s.

Wat jij doet als medewerker Bedrijfsadministratie

Jij houdt je samen met het team bezig met de volgende financiële administratieve zaken:

  • Het verwerken van onze bank- en grootboekmutaties.
  • Juist en tijdig afhandelen van onze inkoopfacturen.
  • Het afrekenen van de servicekosten. En het optimaliseren van deze processen samen met collega’s van andere afdelingen.
  • Maandelijks uitvoeren van de huurprolongatie.
  • Het uitvoeren van periodeafsluitingen. Zodat informatie uit onze administratie bruikbaar is voor rapportages.
  • Verbeteren van de inrichting van de financiële administratie en bijbehorende processen.
    Je zorgt er daarbij voor dat het aansluit bij andere organisatieonderdelen.

Dit verwachten wij van jou

Jij zet je met hart en hoofd in. En zorgt dat we onze financiële stromen goed, op tijd en compleet vastleggen. Door jouw kennis en ervaring bied je goede administratieve hulp. Je hebt de wil om samen te werken. En bent geduldig als je collega’s uitleg geeft. Ook weet jij waar het om gaat binnen de financiële administratie. Jij zorgt dat rapportages compleet en zonder fouten worden gemaakt. Je weet hoe het proces gaat en bewaakt hierbij de voortgang. Ook ben je nieuwsgierig naar het werk van collega’s. Je denkt en doet graag mee over de grenzen van jouw eigen functie. #JIJ bent dan ook #WIJ.

Het leuke aan werken bij Poort6 is dat het op onze afdeling niet alleen gaat om de cijfers, maar juist om de mens erachter. Zo draag je ook met het team Financiën je steentje bij voor de huurders.
- Robert, medewerker Bedrijfsadministratie

Zo maak jij echt het verschil!

  • Je werkt precies en met veel aandacht.
  • Je durft te praten met je collega’s over afwijkingen die je ziet.
  • Je bent enthousiast en initiatiefrijk.
  • Je hebt een gevoel bij onze huurders en zet je graag in voor hun huisvesting.
  • Je bent zelfstandig, nieuwsgierig en gericht op samenwerken. Je bent dan ook goed in het verbinden van je collega’s.
  • Je kunt ook buiten je functie een bijdrage leveren aan de organisatie.

3 redenen waarom deze functie echt iets voor jou is

  1. Je krijgt de vrijheid en het vertrouwen om je te ontwikkelen. Je leert zoveel dat je daar de rest van je carrière profijt van hebt.
  2. Je levert met de leukste collega’s een bijdrage aan fijn wonen in Gorinchem.
  3. Poort6 is volop in ontwikkeling. Met jouw kennis, kunde en persoonlijkheid kun je daar ook een stempel op drukken.

Dit bieden wij jou!

  • Werk dat ertoe doet. Je draagt bij aan een zorgzame en inclusieve woonomgeving in de grootste en mooiste vestingstad van Nederland.
  • Veel zelfstandigheid, vertrouwen én de ruimte om jezelf te ontwikkelen en je talenten in te zetten.
  • Aan het eind van de week drinken we een drankje met elkaar. Ook houden we elkaar in lunchbijeenkomsten op de hoogte van onze projecten. Organiseren we regelmatig verbindende bijeenkomsten. En natuurlijk krijg je leuke collega’s waar je ook buiten het werk activiteiten mee kunt ondernemen.
  • De mogelijkheid om werk en privé goed op elkaar af te stemmen.
  • Een salaris in schaal G. Bij een 36-urige werkweek ligt dit tussen de € 3.502,- en € 4.400,- bruto per maand.
Menno Bijnen Manager Bedrijfsvoering

Word jij blij van deze functie?

Solliciteer nu en wie weet ontmoeten #WIJ elkaar binnenkort. Wij zijn benieuwd naar wie jij bent en wat jouw talenten zijn. De vacature sluit op vrijdag 6 juni. Bel mij vooral als je vragen hebt.

Menno Bijnen, manager Bedrijfsvoering

Laat het ons weten als je interesse hebt!

Naam*
Max. bestandsgrootte: 64 MB.
Solliciteer op de manier die bij jou past! Een brief, filmpje, presentatie of andere manier.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
01

Solliciteren!

Je krijgt altijd van ons een reactie.

02

In gesprek

We nodigen meestal 3 tot 5 kandidaten uit op kantoor. Vaak volgt er daarna nog een tweede gesprek.

03

Je contract

Denken we dat je bij ons past? En zie jij het ook zitten? Dan bespreken we de details van je contract.

04

Eerste werkdag

We heten je van harte welkom en laten je rustig kennismaken met je nieuwe collega’s!