Alle vacatures

Technisch medewerker Bedrijfsbureau

Maak jij ons en onze huurders blij?

Als Bedrijfsbureau leveren we slimme, praktische ondersteuning aan de afdeling Vastgoed. We verbinden kennis, data en uitvoering. En helpen collega’s en partners om te werken aan een duurzaam, goed en betaalbaar thuis. Precies zoals we dat in onze koers #WIJ beloven. Heb jij passie voor onderhoud en duurzaamheid? Werk je graag samen en heb jij oog voor de belangen van onze huurders? Ben jij leergierig, meedenkend en oplossingsgericht? Dan zoeken #WIJ jou om ons leuke team te versterken!

Wat jij doet als technisch medewerker Bedrijfsbureau

Je werkt samen met een technisch medewerker en administratief medewerker van het Bedrijfsbureau. Samen met hen heb je een belangrijke rol in het waarborgen en verbeteren van de technische kwaliteit van onze woningen. Hiervoor zet jij jouw passie voor duurzaamheid en je bouwkundige kennis in.

Binnen het team heeft iedereen een aantal portefeuilles onder zich. Dit stem je met elkaar af.

  • Samen met onze RGS-partners maak jij de meerjarenonderhoudsbegroting. Jij begeleidt dat proces, zorgt voor afstemming, een realistische planning en borgt de kwaliteit van het onderhoud.
  • Je voert de onderhouds- en projectadministratie uit.
  • Samen met het team ben je verantwoordelijk voor het opstellen en beheren van de woningcartotheek en het woningwaarderingssysteem.
  • Je beheert het onderhouds- en kwaliteitsbeleid en vertaalt het beleid naar de uitvoering.
  • Je beheert en stelt het risicomanagement op. En werkt aan verbeteringen in de processen, werkafspraken en samenwerking
  • Je beheert de VvE op technisch vlak.
  • Voor de afdeling Vastgoed doe jij een deel van het beheer van onze onderhoudscontracten.
  • Verder spring je bij op andere vraagstukken binnen het Bedrijfsbureau waar dat nodig is.

Dit verwachten wij van jou

Je hebt bouwkundige kennis van het onderhoud van woningen. En je weet dit te combineren met inzicht in wat onze huurders nodig hebben. Je kunt goed plannen en organiseren. En neemt collega’s, partners en huurders daarin mee. Zo zorg jij samen met het team en onze RGS-partner voor een gedragen, realistische en kwalitatieve MJOB. Je hebt dan ook technisch inzicht, bent secuur en analytisch. En maakt makkelijk de vertaalslag van beleid naar uitvoering. Je begrijpt hoe onderhoud bijdraagt aan prettig wonen. Daarom stem je af met andere afdelingen en externe partijen over wat nodig en haalbaar is. Ook heb je kennis van de ontwikkelingen rondom verduurzaming. Je bent communicatief sterk, je schrijft en praat makkelijk. Ook deel je graag je kennis. En denk je mee hoe we onze processen kunnen verbeteren en vernieuwen.

Bij het Bedrijfsbureau ondersteun je de afdeling Vastgoed. Het leuke hieraan is dat je samenwerkt met veel verschillende teams. En natuurlijk met én voor de huurder.
- Debby, Bedrijfsbureau

Zo maak jij echt het verschil!

  • Je adviseert graag over wat goed, duurzaam en doelmatig onderhoud is. In het belang van onze huurders én de organisatie. Je weet dit op een heldere en professionele manier uit te leggen aan collega’s en bewoners. Ook als iets níet mogelijk is.
  • Duurzaamheid is jouw ding. Je vindt het dan ook leuk om duurzaamheidsinitiatieven te starten.
  • Je bent analytisch sterk en kijkt over de afdeling en organisatie heen voor goede resultaten.
  • Je werkt graag met systemen, haalt inzichten uit data en draagt bij aan het verbeteren van stuurinformatie op onderhoud en kwaliteit.
  • Je bent sterk in de samenwerking met andere afdelingen.
  • Je hebt technisch en bouwkundig inzicht. Met specifieke kennis van installaties en actuele technische ontwikkelingen op het gebied van onderhoud en verduurzaming.
  • Onze afdeling is volop in ontwikkeling. Jij denkt actief mee over hoe we als Bedrijfsbureau nog slimmer en toekomstbestendiger kunnen werken.

Dit bieden wij jou!

  • Werk dat ertoe doet. Je draagt bij aan sterke, zorgzame en toekomstbestendige wijken in Gorinchem.
  • Veel zelfstandigheid, vertrouwen én de ruimte om jezelf en je talenten te ontwikkelen.
  • Een functie voor 36 uur per week. Met daarbij de mogelijkheid om werk en privé goed op elkaar af te stemmen.
  • Aan het eind van de week drinken we een drankje met elkaar. Ook houden we elkaar in lunchbijeenkomsten op de hoogte van onze activiteiten. Organiseren regelmatig verbindende bijeenkomsten. Hebben een actieve personeelsvereniging. En natuurlijk krijg je leuke collega’s waar je ook buiten het werk activiteiten mee kunt ondernemen.
  • Een salaris in schaal I. Bij een 36-urige werkweek ligt dit tussen de € 4.205 en € 5.529 bruto
    per maand.
manager Vastgoed

Word jij blij van deze functie?

Solliciteer nu en wie weet ontmoeten #WIJ elkaar binnenkort. Wij zijn benieuwd naar wie jij bent en wat jouw talenten zijn. De vacature sluit op vrijdag 25 juli. Bel mij vooral als je vragen hebt. Een assessment kan onderdeel zijn van de procedure.

Werner Kool, manager Vastgoed a.i.

Laat het ons weten als je interesse hebt!

Naam*
Max. bestandsgrootte: 64 MB.
Solliciteer op de manier die bij jou past! Een brief, filmpje, presentatie of andere manier.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
01

Solliciteren!

Je krijgt altijd van ons een reactie.

02

In gesprek

We nodigen meestal 3 tot 5 kandidaten uit op kantoor. Vaak volgt er daarna nog een tweede gesprek.

03

Je contract

Denken we dat je bij ons past? En zie jij het ook zitten? Dan bespreken we de details van je contract.

04

Eerste werkdag

We heten je van harte welkom en laten je rustig kennismaken met je nieuwe collega’s!