Reparatie melden

Vanaf woensdag 13 mei voeren we ook weer reparaties uit die niet per se spoed hebben. Wel stellen we vooraf extra vragen en werken we contactloos.

Inplannen reparaties
U kunt uw reparatie melden via onze website, WocoAPP of telefonisch. Gewoon zoals u altijd gewend bent. Bij het inplannen van de reparatie stelt onze klantenservice u een aantal extra vragen. We controleren vooraf of u of een huisgenoot klachten heeft of in thuisquarantaine zit. Ook gaan we reparatieverzoeken die bij ons op een wachtlijst staan oppakken. Helaas kunnen we deze niet allemaal tegelijk oplossen. We vragen daarom uw geduld. 

Verwarming, verstopping of glasschade?
Wilt u een reparatie doorgeven voor de centrale verwarming, een verstopping of glasschade? Dan kunt u hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de leverancier. In alle andere situaties kiest u voor de optie 'Andere reparaties'. U kunt dan een reparatieformulier invullen om uw reparatie door te geven aan onze vaste onderhoudspartner, Constructif. Een reparatie kunt u ook melden via de WocoAPP. Deze kunt u gratis downloaden in de Google Play Store of App Store.
 

 

 

Buiten kantoortijden
Voor spoedeisende reparatieverzoeken buiten kantooruren is onze alarmdienst via het algemene nummer (0183) 66 99 00 bereikbaar. Het gaat ook dan om reparatieverzoeken die echt niet tot de volgende werkdag kunnen wachten. 

Wie doet wat?
Wilt u weten welke reparaties door Poort6 worden uitgevoerd en voor welk onderhoud u als huurder zelf verantwoordelijk bent? Bekijk dan het Onderhouds-ABC 

Zo werkt ‘contactloos repareren’
Is er niemand ziek? Dan kan de monteur de reparatie uitvoeren. Hiervoor is een nieuwe, contactloze manier van werken bedacht. Onze vaste onderhoudsdienst Constructif maakte hiervoor een handig overzicht.

Wat kunt u zelf doen?

  • Zorg ervoor dat de ruimte waar gewerkt moet worden, goed bereikbaar is.
  • Ga zelf in een andere ruimte staan als de monteur aan het werk is.
  • Zet in huis extra ramen open om goed te ventileren.