Mijn Poort6

Binnenkort kun je Mijn Poort6 gebruiken

We hebben de website van Poort6 vernieuwd! We hopen dat je op deze website makkelijker antwoord op jouw vragen kunt vinden. Inloggen op Mijn Poort6 kan nu nog niet. We zijn druk bezig met het overzetten van alle gegevens. Dat kost even tijd. Binnenkort kun je Mijn Poort6 weer gebruiken. Een ander bankrekeningnummer doorgeven, de huur betalen of je gegevens bekijken gaat dan een stuk makkelijker. Reparaties doorgeven via deze website kan wel. Dit gaan we ook veranderen, maar dat gebeurt in augustus. Tot die tijd kun je op de oude manier een reparatie aan ons doorgeven. De komende weken vullen wij de informatie op de website verder aan. Mis je informatie of heb je tips of suggesties voor de website? Dan horen wij het graag!

Post digitaal ontvangen
Ook het digitaal versturen van post is straks weer mogelijk. Ontving je eerst al je post digitaal? Dan zetten wij dat automatisch voor je over.

Post in de brievenbus ontvangen
Krijg je post nog op papier in de brievenbus? Dan ziet deze er straks iets anders uit. Bij iedere brief ontvang je straks een voorblad. Op dit voorblad staan gegevens die wij nodig hebben om alles ook digitaal goed op te kunnen slaan. Als je weer kunt inloggen in Mijn Poort6, dan kun je daar aangeven of je post voortaan digitaal wilt ontvangen. Wel zo handig en goed voor het milieu!

Alle huurders van Poort6 krijgen hierover nog meer informatie.