Let op! Oplichters sturen weer nepberichten van Woningnet rond
Mijn Poort6

Mijn Poort6 is live!

Vanaf maandag 22 november kunnen de eerste huurders inloggen op Mijn Poort6. In Mijn Poort6 kun je persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen, een betaling doen of een reparatie doorgeven.

Post digitaal of via de post ontvangen?
Ook het digitaal ontvangen van post is hierdoor weer mogelijk. Controleer in Mijn Poort6 of wij het goede mailadres hebben en geef aan of je post digitaal of in de brievenbus wilt ontvangen. Wil je post liever op papier blijven ontvangen? Dan zit er bij elke brief straks een voorblad. Op dit voorblad staan gegevens die wij nodig hebben om alles ook digitaal goed op te kunnen slaan.

Eerste keer registreren
Alle huurders ontvangen voor het einde van het jaar twee brieven. In de eerste brief staat je klantnummer. De tweede brief volgt een paar dagen later. Daarin staat de verificatiecode die je nodig hebt voor je registratie in Mijn Poort6. Registeren hoeft maar 1 keer. Daarna kun je gewoon inloggen met jouw eigen gekozen wachtwoord.

Niet alle huurders tegelijk
We sturen de brieven niet naar alle huurders tegelijk. We verdelen dit in drie groepen. De bewoners van de Binnenstad, Gorinchem-Oost en Lingewijk zijn als eerste aan de beurt. Begin december krijgen de bewoners van de Haarwijk, Kremlin I, Boogflat en de Schuttershof hun inloggegevens. Half december zijn de bewoners van de Gildenwijk aan de beurt.

Heb je alle inloggegevens ontvangen? Klik dan op de knop hieronder om je te registeren! Let op: als je registratie klaar is, krijg je eerst een mail waarmee je je account moet bevestigen. Zodra je dit hebt gedaan, kun je met je nieuwe gegevens inloggen in Mijn Poort6.

Mijn Poort6