Mijn Poort6

Binnenkort kun je Mijn Poort6 gebruiken

We hebben de website van Poort6 vernieuwd! We hopen dat je op deze website makkelijker antwoord op jouw vragen kunt vinden. Mis je informatie of heb je tips of suggesties voor de website? Dan horen wij het graag!

Mijn Poort6 volgt later
Inloggen op Mijn Poort6 kan nog niet. We zijn druk bezig met de laatste testen. Als dat goed gaat, dan kunnen vanaf oktober de eerste huurders Mijn Poort6 weer gebruiken. Een ander bankrekeningnummer doorgeven, de huur betalen of je gegevens bekijken gaat dan een stuk makkelijker. Reparaties doorgeven via de website kan wel. Nu nog even op de oude manier, maar ook dat verandert.

Post digitaal ontvangen
Ook het digitaal versturen van post is straks weer mogelijk. Ontving je eerst al je post digitaal? Dan zetten wij dat automatisch voor je over.

Post in de brievenbus ontvangen
Krijg je post nog op papier in de brievenbus? Dan ziet deze er straks iets anders uit. Bij iedere brief ontvang je straks een voorblad. Op dit voorblad staan gegevens die wij nodig hebben om alles ook digitaal goed op te kunnen slaan. Als je weer kunt inloggen in Mijn Poort6, dan kun je daar aangeven of je post voortaan digitaal wilt ontvangen. Wel zo handig en goed voor het milieu!

Ben je huurder van Poort6? Dan krijg je van ons nog een brief met daarin meer informatie over het inloggen op Mijn Poort6.