Tips & Informatie

Reparatie doorgeven

Wat doe je als het niet meer werkt?

Het is altijd heel vervelend als er iets in huis stuk gaat. Een fijn en comfortabel huis is erg belangrijk. Daarom is het prettig als een reparatie snel en goed wordt uitgevoerd. Dit gaat het makkelijkste als je direct contact opneemt met het juiste bedrijf. Daarom zetten we hieronder de belangrijkste reparaties en telefoonnummers voor je op een rijtje.

Is de verwarming kapot?

  • Controleer dan eerst of er voldoende water in de installatie zit
  • Er geen lucht in de installatie zit
  • De waakvlam aan is
  • De stekker van de pomp goed in het stopcontact zit

Is één van deze punten de reden dat de verwarming het niet goed doet? Dan moet je de reparatie zelf betalen. Dat willen we uiteraard voorkomen. Heb je deze punten nagekeken? En ligt het probleem niet daaraan? Dan kun je meteen bellen naar de Werkendamse Verwarmingscentrale op telefoonnummer (0183) 50 27 55.

Uitzonderingen!

  • Woon je in de Binnenhof? Geef de reparatie dan door via deze website of bel naar Poort6 op (0183) 66 99 00.
  • Woon je in de Boogflat I of De Garve? Geef de storing dan door aan Klimaatservice Holland (0184) 61 39 11.

Is de afvoer verstopt?

Heel vervelend als het water niet meer wegloopt in jouw douche, toilet of keuken. Bel dan meteen naar Van der Velden Rioleringsbeheer op telefoonnummer (073) 622 04 00.

Is de lift kapot?

Doet de lift het niet goed? Dan kun je 24 uur per dag, 7 dagen in de week bellen naar Kone op telefoonnummer (0900) 22 55 566.

Uitzonderingen!

  • Woon je in De Kloostergang, Lindeborg, Schelluinsevliet, Intervam, Kromme Akkers, Lingeburcht, De Vicaris, De Gildenhof of De Bogerd? Dan bel je bij problemen met de lift naar Schindler Liften op telefoonnummer (0900) 7 900 900.
  • Woon je in de Frisoflat, Wijnkoperstraat 62 t/m 72, WLZ Het Gebouw, Binnenhof of Iris/Roos, dan bel je de servicelijn van Poort6 op telefoonnummer (0183) 66 99 00 of vul je een reparatieformulier in.

Glasschade? 

Is er een raam kapot? Dan kun je dit meteen doorgeven aan Glastotaal Beheer. Je kunt hen 24 uur per dag, 7 dagen in de week bellen op (0183) 66 99 66.
Let op! Is een ruit lek? Dan meld je dit gewoon bij Poort6.

Woon je in een gebouw met een Vereniging van Eigenaren?
Woon je in een van onderstaande flats, dan bel je met De Glaslijn via 0800- 02 05 090. Omdat jouw woning onderdeel uitmaakt van een VvE, is de verzekering op een andere manier geregeld.

  • Boogflat I, Pijlstraat
  • Willem Elsschotstraat
  • Jaques Perkstraat
  • De Wijnkoper, Bordeaux, Bourgogne, Beaujolais
  • Frisoflat, Voermanstraat
  • Binnenhof, Pijpmakerstraat
  • De Vier Seizoenen, Snijderstraat
  • De Appartementen, Vroedschapstraat
  • Evia
  • Vissersdijk 76
  • Kortendijk 69C

Alle andere reparaties?

Geef deze dan door aan Constructif. Dit is de aannemer die de reparaties oplost.

Reparatie doorgeven

 

Meer interessante nieuwsberichten