Let op: op 30 juni zijn wij vanaf 15.15u gesloten vanwege een bijeenkomst
Lees voor

Onze organisatie

Met ongeveer 70 mensen zorgen we ervoor dat bijna 15.000 mensen een fijn thuis hebben. Ons kantoor vind je aan de Schelluinsestraat 3. Vlakbij het gemeentehuis en het station. Maar ook op loopafstand van de binnenstad en het overdekte Piazzacentrum. We werken vanuit afdelingen en teams. Maar ons doel kunnen we alleen bereiken door organisatie breed met elkaar samen te werken. Dit doen wij onder het motto #WIJ, de wil om te verbinden.

Raad van Commissarissen
De Raad van Commissarissen (RvC) houdt toezicht op het bestuur van Poort6. Daarnaast geeft de raad advies en hebben zij een aantal specifieke verantwoordelijkheden. De benoeming van de leden van de RvC, haar werkwijze en profiel staan in het Reglement van de Raad van Commissarissen.

Directeur-bestuurder
Marije Buursink is de directeur-bestuurder van Poort6.

Controller
De controller is een zelfstandige stafadviseur van de directeur-bestuurder. Hij controleert en adviseert over onze (economische) bedrijfsvoering.

Strategie
De afdeling Strategie adviseert en ondersteunt de directeur-bestuurder en het management bij de invulling van de koers van onze organisatie. En zij heeft een belangrijke rol bij het verbinden van de missie en de visie met het dagelijkse werk van alle medewerkers. Ook houden zij ontwikkelingen binnen en buiten de organisatie goed in de gaten en werken zij veel samen met andere partners.

Wonen
De afdeling Wonen bestaat uit twee teams: Stad & Buurt en Klant & Service. Stad & Buurt is vooral bezig met wijkbeheer. Want prettig wonen gaat verder dan alleen je eigen huis. Ook een fijne buurt is belangrijk. De medewerkers Klant & Service zijn het eerste aanspreekpunt voor onze bewoners, woningzoekenden en andere klanten. De woonmakelaars regelen de verhuur van onze woningen. Van huuropzegging tot het ondertekenen van de nieuwe huurcontract.

Vastgoed
De afdeling Vastgoed zorgt ervoor dat de woningen van Poort6 goed onderhouden en veilig zijn. We doen dit met gedreven medewerkers die passie voor techniek en de bewoners hebben.

Bedrijfsvoering
Bij deze afdeling Bedrijfsvoering werken medewerkers in verschillende vakgebieden: financiën, communicatie, secretariaat, ICT, facilitair en P&O. Al deze collega’s zorgen ervoor dat medewerkers hun werk goed kunnen doen en dat iedereen zich fijn voelt op zijn plek in onze organisatie.