WocoAPP

Wilt u een reparatie melden, een vraag stellen of direct contact met ons opnemen? Dit kan gemakkelijk en snel via uw mobiele telefoon met de WocoAPP. 

De WocoAPP ontwikkelden we samen met vier andere woningcorporaties, Stekademy en E-vontuur. En bieden we aan als extra service. De app is beschikbaar voor Android (vanaf versie 5.0) en voor iOS (vanaf versie 10.3). U kunt de WocoAPP gratis downloaden in de Google Play Store of App Store. Registreer u op uw adres en de app is klaar voor gebruik. De WocoAPP herkent u aan het volgende icoon:



Hoe werkt het?
In het beginscherm heeft u keuze uit vier opties:

- reparatie melden
- vraag stellen
- direct Poort6 bellen
- website bezoeken.

Vervolgens kunt u in slechts enkele stappen aangeven wat er kapot is of uw verhaal doen. Het mooie daarbij is dat u foto’s toe kunt voegen. Daardoor zien wij direct wat er aan de hand is en kunnen wij u beter en sneller van dienst zijn. Wilt u liever uw reparatie melden via onze website? Ook dat is mogelijk! Op onze website kunt u eenvoudig een digitaal reparatieformulier invullen en versturen.

Waar kan ik de WocoAPP downloaden?

De WocoAPP is beschikbaar voor Android (vanaf versie 5.0) en voor iOS (vanaf versie 10.3). En is gratis te downloaden in de Google Play Store of App Store. Gebruik als zoekterm: WocoAPP (aan elkaar geschreven). Registreer u op uw adres (postcode, huisnummer en eventuele huisnummertoevoeging) en de app is klaar voor gebruik. 

De WocoAPP herkent u aan het volgende icoon:

Bij het downloaden geeft mijn telefoon aan dat er onvoldoende geheugen beschikbaar is.

Een telefoon heeft een beperkte hoeveelheid geheugen beschikbaar. Krijgt u deze melding en wilt u de WocoAPP gebruiken? Verwijder dan een van de andere app's op uw telefoon en probeer het nogmaals.

Ik krijg een melding dat mijn mobiel niet geschikt is.

De WocoAPP heeft minimaal Android versie 5.0 en iOS versie 10.3 nodig. Heeft u een mobiele telefoon met een lagere versie? Dan werkt de WocoAPP helaas niet op uw mobiele telefoon. 

Ik krijg een melding dat mijn adres niet is geregistreerd om gebruik te maken van de WocoAPP.

Bij registratie mag u de postcode invoeren met en zonder spatie. Heeft u een huisnummertoevoeging? Voer deze dan in een apart veld in. Kunt u alsnog niet registreren? Neem dan contact met ons op. 

Kan ik ieder e-mailadres gebruiken bij registratie voor de WocoAPP?

Ja, de WocoAPP is niet gekoppeld aan andere systemen. Hierdoor hoeft uw emailadres niet overeen te komen met het e-mailadres dat geregistreerd staat in ons systeem en waarmee u bent geregistreerd in MijnPoort6.

Hoeveel bewoners/huisgenoten kunnen zich op mijn adres registreren?

Meerdere bewoners/huisgenoten kunnen zich via de WocoAPP registreren op één adres. Er zit geen beperking op.

Ik ga verhuizen naar een andere woning van Poort6, hoe kan ik de WocoAPP blijven gebruiken?

Ga hiervoor in de WocoAPP via het menu (rechtsbovenin) naar Mijn account. Pas vervolgens de postcode en het huisnummer aan (eventueel met huisnummertoevoeging) voor uw nieuwe adres. En u kunt de app blijven gebruiken voor uw nieuwe woning. 

Ik ga verhuizen en wil de WocoAPP niet meer gebruiken, wat moet ik doen?

U hoeft hiervoor alleen uit te loggen. Ga via het menu (rechtsbovenin), naar Mijn account en kies: uitloggen. Uw (account)gegevens worden conform de algemene voorwaarden verwijderd.

Zijn mijn gegevens veilig opgeslagen en beschermd?

Ja. De organisatie die de WocoAPP heeft gebouwd en beheerd, doet dit al jaren. De gegevens worden op Nederlandse servers, in Nederland opgeslagen. Het beveiligingsniveau is hoog en voldoet aan de wettelijke privacyregels.

Kan ik mijn huur opzeggen via de WocoAPP?

Nee, dat is niet mogelijk. De huur kunt u opzeggen via MijnPoort6 door het huuropzeggingsformulier in te vullen en naar ons te versturen.