Een reparatie melden, vraag stellen of direct contact met ons opnemen? Dit kan eenvoudig via de WocoAPP. De app kunt u gratis downloaden in de Google Play Store of App Store. Registreer u op uw adres en de app is klaar voor gebruik.
Bent u ingelogd in MijnPoort6? Dan kunt u een aantal zaken eenvoudig en snel regelen. U kunt bijvoorbeeld een reparatie doorgeven, persoonlijke gegevens wijzigen, de huur betalen of een huuropzegging doorgeven.
Staat uw vraag niet bij de Veelgestelde vragen? En ziet u bij Direct regelen geen contactformulier dat gaat over het onderwerp waar u een vraag over heeft? Vul dan hier een algemeen contactformulier in.
Ons postadres is:
Postbus 630 4200 AP Gorinchem
Als u glasschade heeft, dan kunt u zelf rechtstreeks contact opnemen met de Glastotaal Beheer of De Glaslijn. Wie u moet bellen, hangt af van het complex waar u woont. Lees verder.
U kunt ons van maandag t/m vrijdag bellen tussen 08.30 tot 16.30 uur op (0183) 66 99 00.
Ons kantoor bevindt zich aan de Schelluinsestraat 3, 4203 NJ. Dit is op loopafstand van het station en het stadhuis.
Klik hier voor een routebeschrijving.
Let op: vanwege het coronavirus kunt u ons alleen op afspraak bezoeken.
Bezoekadres Schelluinsestraat 3, Gorinchem Let op! Vanwege het coronavirus kunt u alleen op afspraak ons kantoor bezoeken.
Bij storingen aan de centrale verwarming kunt u meestal zelf rechtstreeks contact opnemen met de Werkendamse Verwarmings Centrale (WVC). Houdt u er wel rekening mee dat u eerst zelf een aantal zaken controleert. Lees verder.