Wie bel ik waarvoor?
Als je in een woning van Poort6 woont wil je weten wie je waarvoor moet bellen. Graag zetten we alle belangrijke telefoonnummers en contactgegevens voor je op een rij:
Reparatie of antwoord op een vraag
Contact met: Poort6, 0183 66 99 00 of via MijnPoort6
Check voordat je een reparatie doorgeeft het onderhouds-ABC: poort6.nl/abc.
Reparatie van een ruit in je woning
Contact met: Glastotaalbeheer, 076 544 93 25 of glastotaalbeheer.nl
Woon je in een VvE-gebouw? Stuur dan een mail naar vvebeheer@leuk-makelaars.nl.
Goed om te weten: voor glasschade ben je automatisch verzekerd. Daarvoor betaal je iedere maand een bedrag aan ons voor het Glasfonds.
Reparatie aan de CV-ketel
Contact met: Werkendamse Verwarmingscentrale (WVC), 0183 50 27 55 of wvc.nl
Woon je in de Binnenhof, Boogflat I en de Garve? Lees dan op poort6.nl/cvketel wie jij moet bellen.
Je kunt bellen als je geen warm water meer hebt of de verwarming niet werkt. Soms kun je het ook zelf oplossen. Lees hierover meer op: poort6.nl/cvketel.
Storing aan het warmtenet
Contact met: HVC, 0800 48 23 637 of hvcgroep.nl/storingen
Geen verwarming en is er geen storing? Bel dan met de Werkendamse Verwarmingscentrale (WVC), 0183 50 27 55 of wvc.nl
Reparatie van de lift in je woongebouw
Contact met: Kone, 0900 22 55 566, kone.nl
- Woon je in De Kloostergang, Lindeborg, Schelluinsevliet, Intervam, Kromme Akkers, Lingeburcht, De Vicaris, De Gildenhof of De Bogerd? Bel dan naar Schindler Liften, 0900 7 900 900.
- Woon je in de Frisoflat, Wijnkoperstraat 62 t/m 72, WLZ Het Gebouw, Binnenhof of Iris/Roos? Bel dan naar Poort6, 0183 66 99 00.
Hulp bij een verstopte afvoer
Contact met: Van der Velden, 073 622 04 00, vandervelden.com
Het water in de douche loopt bijvoorbeeld niet meer weg, de wc stroomt over of er is een lekkage. Let op: komt er geen of weinig water uit de kraan? Kijk dan op oasen.nl of er waterstoring is. Of bel naar 0182 59 35 30 om een storing door te geven.
Storing van de zonnepanelen (eengezinswoningen)
Contact met: Greenchoice, 010 478 23 26, greenchoice.nl
Registratie van de huur van de boiler
Contact met: Eneco, 088 895 59 55, eneco.nl
Hangt er een boiler in je woning? Dan is de kans groot dat deze van Eneco is. Hiervoor moet je een onderhoudscontract afsluiten bij Eneco.
Gas en/of elektra
Zit er geen gas of elektra in jouw huurcontract? Dan moet je deze zelf afsluiten bij een energiemaatschappij naar keuze.
Een klein klusje in huis
Contact met: De Klussendienst, 0183 781 000, klussendienstgorinchem.nl
Een medewerker van de Klussendienst kan je bijvoorbeeld helpen om een schilderij op te hangen. Een boodschap te doen. Of om te helpen om je woning leeg te halen als je gaat verhuizen.
Aanvragen milieupas of lenen aanhanger om afval weg te brengen
Contact met: Waardlanden, 0183 68 11 11, waardlanden.nl
De milieupas hoort bij de woning. Ga je verhuizen? Dan laat je de milieupas achter in de woning. Ben je de milieupas kwijt of is er geen milieupas achter gebleven? Dan kun je bij Waardlanden een nieuwe aanvragen. Waardlanden blokkeert de oude pas. En stuurt je binnen 5 werkdagen een nieuwe pas.
Let op: voor allerlei soorten afval en in iedere wijk gelden andere afspraken.
Verhuizing doorgeven
Contact met: gemeente Gorinchem, 0183 68 11 11, gorinchem.nl