Ben je ergens niet tevreden over? Dan kun je ons uiteraard bellen. We proberen dan samen een passende oplossing te vinden. Ben je het ondanks dat ergens niet mee eens? Ben je ontevreden over onze service? Of over 1 van onze medewerkers of iemand die voor ons werkt? Dan kun je een klacht bij ons indienen. In ons artikel lees je hier meer over.
Controleer of de afzender van deze e-mail poort6@usp-onderzoek.nl is. Zo ja: dan kun je de mail openen. Er staat een vragenlijst in. Het onderzoeksbureau USP Marketing Consultancy voert namelijk het hele jaar onderzoek voor ons uit. Dit helpt ons om goede keuzes te maken en onze service te verbeteren.
Lees verder
Ja, soms gebruiken we een belrobot. Deze zetten we in om huurders eraan te herinneren de huur te betalen. De belrobot belt huurders altijd vanuit dit nummer: 088 001 66 57. Als je opneemt, hoor je een keuzemenu. Je kunt daarin ook kiezen om te worden doorverbonden met een van onze medewerkers huurincasso.
Lees verderHet bewonersblad Repoorter komt 2 keer per jaar uit. Iedere huurder krijgt deze in de brievenbus. Wil je deze online bekijken? Dan vind je deze bij de folders en downloads op de pagina Ik huur.
Als je per ongeluk meerdere keren achter elkaar het verkeerde wachtwoord invult, dan wordt je account geblokkeerd. Dat doen we vanuit veiligheid. Je kunt bellen naar de afdeling Klant & Service op 0183 66 99 00 om dit herstellen.
Wil je jouw post voortaan digitaal ontvangen? Vul dan het formulier in. Je ontvangt dan voortaan een bericht in je mail.
Lees verderIn Gorinchem hebben we verschillende wijkkantoren. Een wijkkantoor is een klein kantoor van Poort6 in de wijk. Een plek waar je makkelijk in contact komt met ons. Als er iemand in het wijkkantoor aanwezig is, hangt de vlag buiten.
Wil je weten waar onze wijkkantoren zich bevinden? Klik dan hier.
Wij laten scholieren en studenten graag kennis maken met de corporatiesector. Lijkt je dit leuk? Stuur dan een e-mail naar personeelszaken@poort6.nl. Geef in je mail alvast aan welke opleiding je volgt, wat voor bijbaan, vakantiebaan of (afstudeer)stage je zoekt en om welke periode het gaat. Dan kijken wij of we een plekje voor je vrij hebben.
Jazeker! Wij zijn regelmatig op zoek naar tijdelijke of vaste collega’s. Ben #JIJ ook #WIJ? Dan komen we graag met je in contact. Wie weet kun je in de toekomst bij ons aan de slag! Solliciteer hier
Het kantoor van Poort6 ligt aan de Schelluinsestraat 3 in Gorinchem. Wij zijn op werkdagen open tussen 8.30 en 16.30 uur. Wil je er zeker van zijn dat de juiste collega tijd heeft om te helpen? Dan kun je het beste eerst een afspraak maken. Hiervoor bel je naar ons algemene nummer 0183 66 99 00.
Je kunt ons op maandag tot en met vrijdag bellen tussen 08.30 en 16.30 uur op (0183) 66 99 00. Wil je ons mailen met een algemene vraag? Vul dan een contactformulier in.
Lees verderWij zijn van maandag tot en met vrijdag open tussen 08.30 en 16.30 uur. Voor spoedreparaties die niet tot de volgende werkdagen kunnen wachten, kun je de storingsdienst bellen. Je bereikt hen via ons algemene telefoonnummer 0183 66 99 00.
Ben je tevreden over iets? Of heb je een goed idee? Dan vinden we het erg leuk als je dit aan ons doorgeeft. Wij horen dit graag!
Lees verder