Lees voor
Vragen en antwoorden

Over Poort6

Ben je niet tevreden over ons dan horen wij dit daarom graag op tijd. Bel daarvoor met 1 van onze medewerkers. Zodat we samen kunnen zoeken naar een goede oplossing. Ben je het ondanks dat ergens niet mee eens? Ben je ontevreden over onze service? Of over 1 van onze medewerkers of iemand die voor ons werkt? Dan kun je een klacht bij ons indienen. In ons artikel lees je hier meer over.

Meer informatie

Controleer of de afzender van deze e-mail poort6@usp-onderzoek.nl is. Zo ja: dan kun je de mail openen. Er staat een vragenlijst in. Het onderzoeksbureau USP Marketing Consultancy voert namelijk het hele jaar onderzoek voor ons uit. Dit helpt ons om goede keuzes te maken en onze service te verbeteren.

 

Het bewonersblad Repoorter komt 2 keer per jaar uit. Iedere huurder krijgt deze in de brievenbus. Wil je deze online bekijken? Dan vind je deze bij de folders en downloads op de pagina Ik huur.

Als je per ongeluk meerdere keren achter elkaar het verkeerde wachtwoord invult, dan wordt je account geblokkeerd. Dat doen we vanuit veiligheid. Je kunt bellen naar de afdeling Klant & Service op 0183 66 99 00 om dit herstellen.

Wil je jouw post voortaan digitaal ontvangen? Vul dan het formulier in. Je ontvangt dan voortaan je post via de mail. We willen er ook voor zorgen dat je alle brieven in Mijn Poort6 kunt terugvinden.  Dat kan nu nog niet. Maar we proberen dit zo snel mogelijk te regelen.

Voorkeur digitaal

In Gorinchem hebben we verschillende wijkkantoren. Een wijkkantoor is een klein kantoor van Poort6 in de wijk. Een plek waar je makkelijk in contact komt met ons. Als er iemand in het wijkkantoor aanwezig is, hangt de vlag buiten. 

Wil je weten waar onze wijkkantoren zich bevinden? Klik dan hier. 

Wij laten scholieren en studenten graag kennis maken met de corporatiesector. Lijkt je dit leuk? Stuur dan een e-mail naar personeelszaken@poort6.nl. Geef in je mail alvast aan welke opleiding je volgt, wat voor bijbaan, vakantiebaan of (afstudeer)stage je zoekt en om welke periode het gaat. Dan kijken wij of we een plekje voor je vrij hebben.

Als je niet tevreden bent vinden we het fijn als je eerst belt met 1 van onze medewerkers. We vinden het namelijk belangrijk op tijd van jou te horen als je ontevreden bent. We proberen er dan altijd samen uit te komen. Lukt dit niet? Dan kun je hier een officiële klacht indienen.

 

 

Heb je een leuke functie gezien? Stuur dan je motivatie en cv naar ons op. Deze lezen wij goed door. Daarna hoor je van ons of je uitgenodigd wordt voor een eerste gesprek. Heb je geen passende vacature gezien, maar wil je wel bij ons werken? Stuur dan een open sollicitatie. Wanneer je sollicitatie ons aanspreekt en past bij de vacature, nemen we contact met je op om een eerste gesprek in te plannen.

Jazeker! Wij zijn regelmatig op zoek naar tijdelijke of vaste collega’s. Ben #JIJ ook #WIJ? Dan komen we graag met je in contact. Wie weet kun je in de toekomst bij ons aan de slag! Solliciteer hier

Er zijn op dit moment geen coronamaatregelen. Ons kantoor is dan ook gewoon open voor bezoek.

Het kantoor van Poort6 ligt aan de Schelluinsestraat 3 in Gorinchem. Door de coronamaatregelen kun je nu alleen op afspraak langskomen. Om een afspraak te maken, bel je naar (0183) 66 99 00. Wij zijn op werkdagen open tussen 08.30 en 16.30 uur.

Je kunt ons op maandag tot en met vrijdag bellen tussen 08.30 en 16.30 uur op (0183) 66 99 00. Wil je ons mailen met een algemene vraag? Vul dan een contactformulier in.

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag open tussen 08.30 en 16.30 uur. Voor spoedreparaties die niet tot de volgende werkdagen kunnen wachten, kun je de storingsdienst bellen. Je bereikt hen via ons algemene telefoonnummer 0183 66 99 00.

Ben je tevreden over iets? Of heb je een goed idee? Dan vinden we het erg leuk als je dit aan ons doorgeeft. Wij horen dit graag!